Kuroshitsujiworld
Kuroshitsujiworld
Kuroshitsujiworld
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


hvis du er til rs i 1889ens England og kan lig Black Butler så ville du helt sikker være glad for kun spille rollespille om Black Butler...
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Empty
IndlægEmne: Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat    Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Icon_minitimeFre Jan 14, 2011 1:43 pm

ja her laver i så jers person men før i begynde skal i lig have en del regler og info :3

Regler
-Siden det er en Black Butler side er racer som ikke findes i den verden ikke velkommen på siden...
-Det er som sagt i 1889en så mobiler computer og anden er sådan ting er ikke opfundet i nu (liv med det)
-Jeres billede skal være et billede af en der cosplay jeres person elle bare et IRL billede af person ingen anime billede god tagets så lad være med bruge et fra i lave jeres bruger...
-Læse om racen så i ved hvad det er i skal liv jer ind i da Personligheden skal svar til racens...
-Der er faceclam og det betyder af man ikke må lave en person som er lavet elle at man må bruge andres billede unde at have lov til det...
-Tal venlist pænt til alle de ord vi bruger i dag ikke er opfundet i nu
-Bryde ikke ind i et Emne som er lavet Private til en person da folk kan blive sur over det..
-Yaoi,Yuri og sådan ting er okay
-Hygge jer her inde :3
_____________________________________________________
Grundehistorie: historie ligger bag alt der er sket med Sebastian,Ciel og de andre person der nu er...
______________________
Info
-Alle nye bruger begynde som Mennesker og skal skrive i deres skema hvis de skal skift races til den race de nu vil være.
-Hvis man skal være Ciel,Sebastian elle hvem der nu elles er Fra Black Butler så skal man have læse Mangen da nybegynder ikke kan være dem...
Dæmoner skal have en pagt med et menneske...
-MODS og Admin kan have flere person en det normal som kun er en!
_______________________________

Skema til enes person
Fuldenavn:
Alder:
Kroppensalder:
Race (Dæmon,Dødesgude eller menneske) :
Perssonlighed/Væremåde (dødesguder skal være sindssyg på en elle anden måde) :
Rang (skal være nået fra den gang i tiden) :
Ser ud (kun cosplay billeder elle IRL billeder) :
Evner (MAX 10) :
Magi (MAX 5) :
Våben:
Historie (svar venlist på) :
Anden:
Master (svar kun på hvis du Dæmon) :
Spillede af:


Sidst rettet af Sebastian Michealis Fre Jan 14, 2011 3:21 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Empty
IndlægEmne: Admins Skema til Sebastian Michealis    Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Icon_minitimeFre Jan 14, 2011 2:01 pm

Fuldenavn: Sebastian Michealis (ikke hans sande navn men blot et som Ciel Phantomhive har givet ham efter hans hund)
Alder: 2000 eller der over
Kroppensalder: 20
Race (Dæmon,Dødesgude eller menneske) : Dæmon
Perssonlighed/Væremåde (dødesguder skal være sindssyg på en elle anden måde) : Han er en dæmon som nu er Butler i Phantomhive og det vil han være indtil hans master dø elle ikke liver mere, hans person er enlig ret roligt og han kan hold hoved koldt stor set over alt, han er ikke den typer ville lyve da dæmon ikke kan lyve selv hvis de ville, elles er han altid høflig og venlig over for alle som besøger Phantomhive og han er på andre måde os den er tit lytter med på ting som ikke ved kommer ham overhoved, han har os en stor glæde og for katte som er en af hans svagheder og han kan gå i chok over en katte familie...
Rang (skal være nået fra den gang i tiden) : Butler i Phantomhive elle til hvem der nu kan bruge ham han skifter lidt fra emne til emne...
Ser ud (kun cosplay billeder elle IRL billeder) : billede af Admin
Evner (MAX 10) : Han er super hurtige her tler vi om at han kan løbe hurtigere end et tog , hans smidighed er os ene af hans stor gaver, der til er han perfekt til butler jobbet som han nyder og bruge tiden på, han kan os hop super højt og langt. Hans dæmon øjne gør at han kan se gemmen Sin mastes øjne og gør os at han kan se lig ind i folks sinde og minder, som dæmon er han jo stor set helt udødelig og han kan jo som sagt kun skades af dæmon våben, han kan heller ikke skades af ild det går han bare i gemmen unde og tænke over det også han god til kampsport...
Magi (MAX 5) : hans hoved magi er sort men han mester os ild magi og en masse dæmonisk magi...
Våben: knive af sølv
Historie (svar venlist på) :kommer elle læse Kuroshitsuji
Anden:nej
Master (svar kun på hvis du Dæmon) : Ciel Phantomhive
Spillede af: Sebastian Michealis
Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
Ciel Phantomhive

Ciel Phantomhive


Antal indlæg : 239
Join date : 14/01/11
Geografisk sted : Danmark

Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Empty
IndlægEmne: skema til Ciel Phantomhive   Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Icon_minitimeFre Jan 14, 2011 4:49 pm

Skema til enes person
Fuldenavn: Ciel Phantomhive. The Earl, Ciel Phantomtive.
Alder: 12-13 år.
Kroppensalder: 12-13
Race (Dæmon,Dødesgude eller menneske) : Menneske.
Perssonlighed/Væremåde (dødesguder skal være sindssyg på en elle anden måde) : Ciel kommer på tværs som en for det meste følelsesløs, koldt barn, udelukkeden fokuseret på sine kommercielle interesser, og hans søgen efter hævn. Før tabet af sine forældre, syntes han at være et glad og energisk barn. Han viser ikek særlig meget interesse for sine medarbejder/personale, udover Sebastian Michaelis, og lader normalt Sebastian tage sig af at husholdningen osv.
Rang (skal være nået fra den gang i tiden) : Dronningens Vagthund~
Ser ud (kun cosplay billeder elle IRL billeder) : like mit billede :3
Evner (MAX 10) : han har ingen evner sådan set.
Magi (MAX 5) : ligesom i evner, ingen magi heller.
Våben: Han har sin stok, eller hvad man nu skal kalde det, det er dog ikke lige det bedste våben alligevel.
Historie (svar venlist på) : den kommer, som sagt jeg er doven lige nu ..
Anden: ikke sådan lige efter hvad jeg kan kommer på.
Master (svar kun på hvis du Dæmon) : -
Spillede af: Ciel Phantomhive.
Tilbage til toppen Go down
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Empty
IndlægEmne: Svar til skema    Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Icon_minitimeLør Jan 15, 2011 3:41 am

mie-chan du med søde :3
Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Empty
IndlægEmne: Skema til Alois Trancy    Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Icon_minitimeLør Jan 15, 2011 1:13 pm

Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Qn8dqb

Fuldenavn: Alois Trancy og kende som Jim Macken før han blive til Alois
Alder:ca de 13
Kroppensalder:13
Race (Dæmon,Dødesgude eller menneske) : Menneske
Perssonlighed/Væremåde (dødesguder skal være sindssyg på en elle anden måde) : Alois er vokset og som slave for den gammel leder af Trancy som mest af alt har bruget ham til sex, det gør derfor os at han er bange for mørket og for at være alene da han fandt sin lille bror døde på en græsplæne i den byen hvor han kom fra, nu til dages er han dov mere pervers (gæt hvor han har det fra) og han er stadig lig så bange for mørket og for være alene som han var den gang...
Rang (skal være nået fra den gang i tiden) : The Earl og Trancy
Ser ud (kun cosplay billeder elle IRL billeder) :billede
Evner (MAX 10) : ingen
Magi (MAX 5) :ingen
Våben: min buler
Historie (svar venlist på) : alle kender den men hvis det er så er den forklaget i hans personlighed
Anden:nej
Master (svar kun på hvis du Dæmon) :-
Spillede af: Sebastian Michealis


Sidst rettet af Sebastian Michealis Søn Jan 16, 2011 11:23 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
Vivi

Vivi


Antal indlæg : 3
Join date : 16/01/11
Age : 27
Geografisk sted : Månen XD

Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Empty
IndlægEmne: Skema: Teikita Forenlow   Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 11:20 am

Skema til enes person
Fuldenavn: Teikita Neáuki Deery Forenlow.
Alder: 16
Kroppensalder: 16
Race (Dæmon,Dødesgude eller menneske) : Menneske
Perssonlighed/Væremåde (dødesguder skal være sindssyg på en elle anden måde) : Crazy på en okay måde. Hun er sød, men også mystisk. Hun bliver hurtigt forvirret og utålmodig, især hvis man siger det samme ord igen og igen, til hende. Hun elsker nye venner, og hun er hjælpsom Very Happy
Rang (skal være nået fra den gang i tiden) : Adel, men jeg flygtede fra min familie.
Ser ud (kun cosplay billeder elle IRL billeder) : -Billede kommer.
Evner (MAX 10) : Usynlighed, hurtig, god til sværde.
Magi (MAX 5) : Lys, luft.
Våben: 2 sværd, 5 kunai'er..
Historie (svar venlist på) : Jeg var en totalt sød, og artig pige. Jeg er den eneste datter af en rig adelsmand.. Jeg har 5 andre brødre. Jeg løb hjemmefra som 14 årig, og har levet for mig selv i den tid. Jeg kender ikke ret mange mennesker, og jeg søger en butler eller en "maid". Jeg bor lidt "ude på landet". Jeg er stadig eftersøgt, da min far vil have mig tilbage, men jeg nægter XD.. - Min mor døde, efter hun havde født min lillebror. Jeg har trænet som en "ninja" hos min mester. Men han døde for 3 måneder siden, så nu er jeg alene igen. Jeg vil bruge mine evner til at beskytte mig selv, indtil jeg finder et bedre sted ^^.
-Andet?
Anden: Jeg er en ninja, men jeg er ikke så stærk.
Master (svar kun på hvis du Dæmon) : -
Spillede af: Vivi

Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Dsc04660zg


Sidst rettet af Vivi Fre Jan 21, 2011 7:28 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Empty
IndlægEmne: Svar til Skema    Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 11:22 am

Vivi med dov en ting helst en god lang beskrives er din personlighed som mig og mie har gjord det...
Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
April Moon




Antal indlæg : 18
Join date : 16/01/11
Geografisk sted : denmark

Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat    Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm

Skema til enes person
Fuldenavn:june smit
Alder:14-15
Kroppensalder:16-17
Race (Dæmon,Dødesgude eller menneske) : menneske
Perssonlighed/Væremåde (dødesguder skal være sindssyg på en elle anden måde) : hun er en ret stille type og er enlig ret nem at blive ven med da hun er venlig og forstående. hun har dog et lille problem emd at henvende sig til fremmede da hun er lidt genert...
Rang (skal være nået fra den gang i tiden) :hun er en forældreløs pige der enligt søger job...
Ser ud (kun cosplay billeder elle IRL billeder) :finder et..
Evner (MAX 10) :hunhar ingen da hun er menneske..
Magi (MAX 5) :hun har ingen da hun jo som overnævnt er menneske
Våben:hun er ret god til at håndtere knive men har hun en lommekniv på sig...
Historie (svar venlist på) :hun levede som en normal engelsk pige ind til nogen tyve brød ind i deres hus og dræbte hendes forældre mens de tog hendes søsterog bror med sig. hun overlevede kun fordi hendes søster havde gennet hende ind i et skjult rum i klædeskabet. hun har været alene lige siden og har måtte tage beskitte jobs for at overleve...
Anden:nej
Master (svar kun på hvis du Dæmon) :X
Spillede af:April Moon
Tilbage til toppen Go down
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Empty
IndlægEmne: Svar til skema    Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:50 pm

med og håber du finde et billede :3
Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Empty
IndlægEmne: Skema til Mina    Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Icon_minitimeMan Jan 17, 2011 2:58 am

Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Interview_With_The_Vampire

Fuldenavn: Claudia Vins Weber
Alder:200
Kroppensalder: 7
Race (Dæmon,Dødesgude eller menneske) : hun er en meget uge dæmon
Perssonlighed/Væremåde (dødesguder skal være sindssyg på en elle anden måde) : Mina blive dæmon i en meget ung alder da hun var den i sin familie som skulle offers til en dæmon og der ved end hunselv om som en og har være sådan for 200 lang år og hun hader sin udødelighed da hun har et sind som en voksen kvindes...
Rang (skal være nået fra den gang i tiden) : gade barn da hendes familie er døde
Ser ud (kun cosplay billeder elle IRL billeder) :billede
Evner (MAX 10) : hun har ikke opdagede dem i nu
Magi (MAX 5) : har fund den i nu
Våben: ingen ting da hun er et gade barn
Historie (svar venlist på) : hun jo som sagt blive offer for en dæmon og det betyder os at hun ikke en sjæl og derfor heller ikke er live mere...Som dæmon har hun ikke opdaget sin evner men hun alt hvad en voksen dæmon har som evner og os sin egne særlig evner som hun ikke kender i nu
Anden: nej
Master (svar kun på hvis du Dæmon) : ingen i nu
Spillede af: Sebastian Michealis
Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
Vivi

Vivi


Antal indlæg : 3
Join date : 16/01/11
Age : 27
Geografisk sted : Månen XD

Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Empty
IndlægEmne: XD   Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Icon_minitimeTors Jan 20, 2011 8:16 am

Undskyld, men hvordan laver jeg skemaet om, så jeg kan skrive mere på "personlighed" ? XD
Tilbage til toppen Go down
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Empty
IndlægEmne: svar til skema    Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Icon_minitimeTors Jan 20, 2011 8:26 am

klik på knappen med saksen :3
Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
Vivi

Vivi


Antal indlæg : 3
Join date : 16/01/11
Age : 27
Geografisk sted : Månen XD

Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Empty
IndlægEmne: :p   Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Icon_minitimeFre Jan 21, 2011 7:29 am

TAk - Skema lavet lidt om Smile
Tilbage til toppen Go down
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Empty
IndlægEmne: svar til skema    Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Icon_minitimeFre Jan 21, 2011 7:45 am

goodi skal jeg lave rs til os to
Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat    Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvordan man laver skema Alle Skal lave Skemat
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Kuroshitsujiworld :: Skema til enes person-
Gå til: