Kuroshitsujiworld
Kuroshitsujiworld
Kuroshitsujiworld
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


hvis du er til rs i 1889ens England og kan lig Black Butler så ville du helt sikker være glad for kun spille rollespille om Black Butler...
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hellsing Novelle

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hellsing Novelle  Empty
IndlægEmne: Hellsing Novelle    Hellsing Novelle  Icon_minitimeOns Jan 19, 2011 9:47 am

Ja fik igen lyst til en ny novelle :3
kan godt tag ris og ros men ikke rettede mod min selv :3

få ord fra lille mig:
Min ide kom til at jeg ville lave en historie om hvordan walter kom til hellsing og hvor på han begyndet sit live der...
hygge jer med historie Very Happy

det set i tre person som altid og mest fra walter side

Personer vi møde
Walter: Hovedperson
Alucard: En anden hovedperson lidt længer frem
Sir Hellsing: møde vi til begynde med
og en del anden bi personer

NOTE det her sker to år før de tager hule på the dawn og hvis den er gode nok køre jeg gemmen dawn og videre til hvor hellsing ville begynde

skriver kun videre hvis den er god

kort forhistorie: Mr. Dornezz var døde. Dornezz familien havde altid være butler i Hellsing hver søn i familien bliver sendt der til og træning til og skulle være vampyrjæger og nu var turen kommet til Walter, han var ikke særlig gammel på den her tid højest 13 og han havde være i træning siden han var 5 da de begynde det live i en meget unge alder, der var han nu kommet der til...

KP 1: Møde med vampyren
Det havde være en lidt lang køre tur og nu var han enlig ankommet til Hellsing, han hår gik til skulderen og det var farvet helt sort som de andre før ham i hans familie, han var højst 1,69 i høj og han gik næsten i det samme tøj som sin far havde gjord da han var i live. Den ungen drengs navn var Wakter Caman Dronezz og han var den der skulle overtag sin fars plads i hellsing, enlig ikke nået nye i det da han var vokset og på dette sted dan tanke havde Walter altid givet sin familie mens han havde ikke sagt det højt til dem som anden normale børn ville gør men kun heller ikke sige at hans barndom havde være normale indtil nu hvor mange børn og unde kun skyde i hans alder det var en ting han os altid havde tænkte over og normal skole havde han heller ikke oplivet da hans familie tit var på det her sted. Han tænde stille en smøge mens han stig ud af bilen som havde kørt ham fra hans hjem byen som lå tre timer fra Hellsing og nu var han der enlig, at se en ung dreng i hans alder med smøger ville nu ikke være normalt over hoved ikke men Walter havde selv besluttede det kort hans far døde og de havde tit toppes over det da hans far ikke havde vær særlig glad for det..

Walter gik ind af hoveddøren so,m var kæmp stor da han havde være van til og gå ind af den sammen med de anden fra hans familie nu gjord han det alene for først gang. hallen var os kæmp alene mens han blive ført til det værelser som han skulle bo i og som skulle være hans hjem til han døde elle til en elle anden tog hans live i en kamp. Efter kort at have pakkede gik hans stille mod Mr. Hellsings kontor som han kun havde være på en to gang sammen med sin far, så det sted være os ret nyt. Han var enlig ret urolig mens han gik mod det og jo tæt han kom jo slemmer blive det (hvad mon der skal ske med mig) tænkte han først mens han mave kort jammerede af ham, som om det hjalp ham lig nu, hans først alene møde med Sir hellsing og det var som det to et halv minutten og kom der op. Han stoppede op ved døren og bakkede kort på og hørt svagt en piges stemme (har Sir hellsing en datter) tænkte han kort da han lukkede døren op og gik ind af den....

Hvad der mødt han var en pige med langt sort hår som slet ikke så ud som en fra hellsing familien mens på sammen tid havde walter det som om han havde mødt hende før i tiden, han kiggede bare på hende som om hun var fra en helt anden verden ind til han opdagede af hun var i jakkesæt overhoved ikke det normal tøj for en pige. "ahh walter hilse på Alucard" sagde en stemme til ham "dig og ham skal være på samme hold" sagde stemmen lidt efter og så opdagede walter at sir Hellsing talt til ham. "skal vi" sagde walter lidt efter mens han stadig kiggede på pige og fandt navn Alucard lidt sær til en pige elle var hun overhoved en pige, han kun ikke finde ord i lidt tid "er... er du en pige da dit navn er lidt drenget" sagde walter lidt efter mens han stadig kiggede på pigen "jeg ikke en pige" sagde hun bare med en voksen mands stemmen mens hun kiggede tilbage på ham. Walter måbet mens han så på pige som lig havde talt med en fuld voksen mands stemmen "hvordan er det overhoved muligt" sagde walter bare mens han stadig kiggede på pigen "den pige er en vampyr det som vi har jaget i lang tid walter" sagde sir hellsing mens han kiggede på walter "du og Alucard er på det nye først hold" sagde han lidt efter "men det var måske ikke helt hvad du havde ventede" sagde sir hellsing lidt efter "havde vente" sagde walter mens han prøvede og finde rundt i det hele...





Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hellsing Novelle  Empty
IndlægEmne: Hellsing Novelle    Hellsing Novelle  Icon_minitimeOns Jan 19, 2011 9:55 am

vil gerne høre hvad i synes

og et par ideer til hvad der skal ske :3

1: walter tror ikke på det vampyr ting så alucard skal overtal ham
2: walter og alucard sendes på opgave
3: random ting sker
Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
April Moon




Antal indlæg : 18
Join date : 16/01/11
Geografisk sted : denmark

Hellsing Novelle  Empty
IndlægEmne: Sv: Hellsing Novelle    Hellsing Novelle  Icon_minitimeOns Jan 19, 2011 10:13 am

to ord...
VILDT GOD^^
Tilbage til toppen Go down
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hellsing Novelle  Empty
IndlægEmne: Hellsing Novelle    Hellsing Novelle  Icon_minitimeOns Jan 19, 2011 10:45 am

mange tak søde skat ;3
skriver mere i dage...
Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
April Moon




Antal indlæg : 18
Join date : 16/01/11
Geografisk sted : denmark

Hellsing Novelle  Empty
IndlægEmne: Sv: Hellsing Novelle    Hellsing Novelle  Icon_minitimeOns Jan 19, 2011 11:12 am

så lidt søde^^
-og glæder mig til at læse^^
Tilbage til toppen Go down
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hellsing Novelle  Empty
IndlægEmne: Hellsing Novelle    Hellsing Novelle  Icon_minitimeOns Jan 19, 2011 11:17 am

Kp:2 Snakken...


Walter fattede det bare ikke hvordan kunne i lille pige være en fuld voksen vampyr som nok var højre end ham selv "men men jeg kan bare ikke se hvordan du kan være en fuld voksen mand" sagde han bare mens han stadig kiggede på ham "jeg udødelig for pokker jeg gør hvad der passer mig elle det gjord ind til jeg begynde og være vagt hund for Hellsing" sagde Alucard bare mens han så på ham "elles anden du skal spøger om før vi gå videre" sagde Alucard bare ret koldt da han ikke var særlig glad for skulle være på hold med en af de nye og i sær en dødelig for ham var menneske ikke anden end en ting der kom i vejen, Walter rystede på hoved før han overlod ordet til sir Hellsing. "vil i to i må live med at i på hold sammen og Alucard den "dødelig" sagde sir hellsing bare "er ikke en normal dødelig som os andre" sagde han var lidt efter mens han tændt sin egen smøge "ingen dødelig er særlig" sagde Alucard bare "de alle sammen ene hvis han er Mr.Dornezz søn så gå jeg da os ud fra han er som ham" sagde han bare lidt efter "enlig ikke" sagde Walter bare og brøde ind i snakken "hvordan kan jeg måske se det om jeg må spøger" sagde Alucard bare da han ikke havde set mange særlige dødelig i sin lang live tide "alså jeg ved ikke om de kan se dem Alucard-sama men de står i dem" sagde Walter bare "står i hvad?" sagde alucard kort før lampen som var lidt over ham og bag ham faldt ned fra loft....

"hvad du ude på af gør os alle bange ved og få ting til fald ned af den blå luft" sagde Alucard bare mens små knive lyde kun høres i luften "og hvad det for en lyd" sagde han lidt efter, "det Alucard var Walter tråde som ikke er særlig synlig for os men han kan se dem unde problemer og det er os derfor han overtager sin fars plads i hellsing selv om hanenlig er for ung" sagde sir hellsing bare mens han lavede et lumsk smile "hjem i hans familie gå han under det anden navn dødesengel da han kan dræbe unde en lyd og unde af blive opdaget" sagde sir Hellsing kort "med andre ord et menneskelig våben af bedset klasse" sagde han kort mens han kiggede på Walter. "bedste klasse er måske lidt langt op" sagde Walter kort mens han og sir Hellsings blik mødet for kort tid "men du er ene af de bedste her i hellsing jeg husk selv den gang du kom her til og hvad din far sagde om dig og hvad du ville blive til" sagde han kort mens room begynde og være fuld af røg, Walter hostede kort godt nok være han selv ryger som kom brand en hele pakke af på en dag men stadig at stå i så meget røg var mere end hvad han kun klager og hvad hans lunger kun klager "må luft ud" sagde Walter kort mens han gik hen for luk vinduet op....

"sige ikke af jeg skal oplære ham vel" sagde Alucard mens han overhoved ikke tog sig af røgen da det ikke var nået han kun dø af "nej du ved jo at alle der vokser op i Dornezz familie lære og dræbe fra de 5 år gammel derfor skal han ikke lære mere og på sammen tid læres de jo os op til og være butler og livevagterre det var jo derfor Mr.Dornezz tit var samme med mig selv om han kun var butler var han os ene af min personlig livevagterre og en god ven så var nu flik ved ham ikke" sagde sir Hellsing mens han så på ham "og så har jeg os en opgaver til jer to så jeg sender jeg afsted til en anden del af england hvor i to skal tag jer af en folk gal vampyrer som er gået fra der" sagde Sir hellsing kort. "javel ja jeg glæder mig til se hvad du kan unge Dornezz" sagde Alucard kort mens han havde blikket på Walter "jeg vil da gør mit bedste" sagde Walter kort mens han synes han havde for meget og skulle live op til....
Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hellsing Novelle  Empty
IndlægEmne: Hellsing Novelle    Hellsing Novelle  Icon_minitimeOns Jan 19, 2011 12:10 pm

Kp:3 Første opgave

Walter og Alucard gik fra sir Hellsing's kontor og ned af den lang gang som Walter var gået alene op af for lidt siden, der lidt lang snak havde være på en time før sir Hellsing sendt dem afsted og nu skulle de så op til Leeds hvor de skulle finde en lidt stor gruppe vampyr som havde taget bo i byen da der var nok menneske. Hvad ville de skulle var bare og dræbe alt og alle de møde kun og kun hvis folk ikke var bide så ville de blive lukkede ud af byen "længe siden jeg har være på opgave med en" sagde Alucard mens de bare gik "er det?" sagde Walter kort mens han kiggede på Alucard som han stadig ikke kun fat var en voksen mens detkom han nok til når han selv kom til og se det. "det lidt over et halv år siden" sagde Alucard mens han kiggede på ham og gemt sin hånder ned i lommen på sin hvid jakke som gik ned til hans sko.
"vel det først gang jeg kommer til og se en vampyr" sagde Wlater "jeg har jo kun hørt historie fra far når han enlig var hjem" sagde Walter mens han kiggede på ham....

Leed lå et godt stykke fra london det tog tre timer med toget og da de ankom var solen gået ned og de var op på en høj bakke hvor de kun se ned i Leed som stor set var menneske tom på den her til "sover de alle sammen i nu" sagde Walter mens han kiggede fra byen og til Alucard og tilbage til byen "efter hvad jeg kan høre så gør de for vi ved jo alle af vi blodsuger ikke kommer ud i dagen da solen skader os" sagde Alucard bare mens han stadig var i pigeform han havde dov taget solbriller på da hans øjne ikke kun tåle solen lig så godt som han selv kun, "hvorfor er du ikke bliver skade af solen som alle anden vampyr?" sagde Walter kort da han fandt det ret sær på en elle anden måde "fordi jeg er af en så gammel race vampyr at jeg ikke kan, jeg var den først der blive udødelig og derfor har solen ikke en skade på jeg hader den bare" sagde Alucard kort "hvordan kom du så ind i hellsing?" sagde walter lidt efter "kender du historien Dracula" sagde alucard "det er fanficen til min historie" sagde han kort mens han bi holdt blikket på byen "WHAT er du Dracula" sagde walter halv højt da han ikke havde gættede det på navnet "ja da jeg har bare vendt mit navn rundt da det navn ikke passer mig mere" sagde han kort før han begynde og gå ned af bakken mens Walter gik lidt bag ham...

De kom ned på byens hovedgade da solen var gået helt ned og gadens lygter var ikke tænde da vampyren ikke behøvede dem for se "hvorfor så mørket?" sagde Walter kort selv han kendt svaret alt for godt i sted to han bare sin lighter op af lommen og fik den til lys en smule af husene op, der var stille dødestille som alle sove selv en kat ville kun høres og det ville en hund os det var bare for stille. "når hvor da så hen" sagde alucard mens han kiggede sig om i mørket "hmm de kan de ikke være taget videre" sagde Walter kort mens han kiggede sig om med det lys han nu havde "hvorfor del vi os ikke op og mødes her igen om en kort times tid" sagde Alucard bare mens han kiggede på Walter "og hvad hvis det ene få bruge for den anden" sagde Walter "så gå jeg bare efter din tanker" sagde Alucard bare kort mens han stille gik afsted for se sig op , Walter gik modsat og lysteforsvandt sammen med ham...
Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hellsing Novelle  Empty
IndlægEmne: Hellsing Novelle    Hellsing Novelle  Icon_minitimeOns Jan 19, 2011 12:40 pm

Kp:4 Alene i byen og den lille pige

Walter gik bare for sig selv og kiggede ind af de tom vindue hvor alle så ud som normalt (hvor er alle hen?) tænkte han stille mens han gik videre ned af gaden, han var nu ikke helt glad for gå alene da der var ret uhyggeligt når der var så stille i gaden og når Alucard heller ikke var der. Ja hvorfor skulle de os lig del sig op i to det var en god ting og tænke over mens han gik der han tog pakken med smøger op af lomme og tænde stille en så han havde nået og slap af på. Han gik bare stille og nynnenede en smule for sig selv og han prøve enlig bare og hold stilleheden væk fra sig selv om det var en ikke så nem opgave (hvor er alle?) tænkte han igen mens han stoppede op ved et supermarked, Walter fandt den nu lidt sær da der var lys der ind og han gik stille hen og to i døren som var åben. Han stoppede sig selv i et øjeblik det var lidt sær af lig en dør skulle være åben og at der var lys der ind han trak langsomt luften ned i lugerne før han så stille som muligt gik ind i butikken...

En ikke så rar duft ramt ham da han kom der ind og han trak kun været gemmen munde for kun hold det ud, der lugt af gammelt blod elle som om en elle anden havdevære døde der ind for et par dages siden. Duften kun ikke hold ham tilbage han ville se havde det var der lavede duften mens han længer ind i butikken, duften vokser jo tæt han kort og de han enlig kun se hvad det var fik han sig når af et chok. Fem døde børn lå på jorden de var stor set tomme for blod og derfor var de bare blive efterlad der for dø, Walter tog et beder kig på dem ene bevægede sig svagt så svagt af man skulle tror af person var bevistløs og der ved ikke kun kom op og stå. Barnet bevægede sig kun en smule men dov nok til at man kun se af hun ikke var blive drukket af i nu, Walter gik hurtige hen til hende og bandt hende fri da hun var blive bundet så hun ikke kun løb ud derfra "hjælp mig" sagde hun med svag stemmen mens Walter bandt hende fri "hvad er der sket her" sagde han mens han fik hende fri "nogle sær mennesker tog mig her til fra min mor og der har os skadet min venner så de sover" sagde den lille pige som højest var fire-fem år gammel mens hun begynde og græde. "rolige nu" sagde Walter mens han løftede hende op på ryggen "jeg er her for hjælp dig" sagde han lidt efter mens pigen krammede sig ind til ham for ikke og fald ned, Walter begynde stille og gå mod døren da en knive kom flyven og ramt ind i døren som han skulle til og gå ud af....
Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hellsing Novelle  Empty
IndlægEmne: Hellsing Novelle    Hellsing Novelle  Icon_minitimeOns Jan 19, 2011 1:05 pm

Kp:5 første kamp

"jeg tror ikke du skal tag min mad med dig" sagde en stemmen bag Walter som os havde kastede kniven mod dem, pigen gemt hoved ned i Walters skulder mens han vendt sig mod person for se hvem det var og hvad det var. En meget smukke kvinde var til sted hun havde en stor sort kap ud over en sort kjole som var ret smuk og se på "jeg lader dig ikke tag hende" sagde kvinde som Walter gik ud fra var en vampyr siden hun ikke lod dem gå "vampyr ikke sandt" sagde Walter mens han kiggede på kvinde, han havde sin tråde klager til hvis kvinde ville prøve på nået "meget sandt" sagde kvinde mens hun begynde og gå mod den "hun gjord min venner ondt" sagde den lille pige mens hun hold hoved gemt væk "var det hende" sagde Walter kort. "og hvad så hvad betyder fire små børn i din øjne for du bliver selv en del af dem når jeg har haft tænderne i halsen på dig" sagde kvinde bare koldt mens hun grinene koldt af dem og kom tæt på dem...

Walter skulle tænke hurtige og han gjord sig bare klager til hvad end kvinde ville prøve på "jeg tror jeg vil begynde med dig og så den lille guldklup på har på ryggen" sagde kvinde koldt mens hun igen kom med en latter og var ret tæt på Walter...
Walter gjord sin natur og bruget bare sin tråde til skager kvinde over i to blod end ud på ham og på gulvet dov endt det ikke på den lille pige som igen kiggede op "er hun væk?" sagde hun var med lille bange stemme "ja det er hun" sagde Walter mens han lukkede døren op og kom ud på gaden (Alucard hvor end du er så har jeg fund en overlivene som ikke er blive bidt i nu) tænkte han bare mens han håbet af Alucard ville høre det. Han løbe ned af gaden med pigen på ryggen og kom til det sted hvor de skulle mødes, Alucard sad der bare på ene af bænkene han havde blod om munden da han havde drabet en hele del og havde drukket af deres blod efter de var døde. "har du bare sidde her og dovene den" sagde Walter bare en smule sur over at han bare være blive der og ikke havde være ud i byen og lede som han selv havde være rundt i byen "hvad havde du ventede" sagde Alucard bare lidt koldt mens han slikkede blodet væk fra munden "jeg jeg havde ventede mere end det er din doven vampyr" sagde Walter bare mens han var sur på Alucard "jeg ikke doven jeg kan bare finde ud af og få anden til og gør jobbet for mig" sagde han lidt efter...
Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hellsing Novelle  Empty
IndlægEmne: Hellsing Novelle    Hellsing Novelle  Icon_minitimeOns Jan 19, 2011 1:41 pm

Kp: tilbage til Hellsing

Alucard kiggede fra Walter og til den lille pige som han havde på rygge "må jeg få hende der?" sagde han bare en smule ondt mens hans smile blive mere ondt. Pigen på Walters rygge begynde igen og gemme sig "er du blive skør hun er ikke bidt" sagde Walter mens han gjord stemmen høj "og" sagde Alucard bare koldt mens han kiggede på "du kan jo heller ikke tag hende med til Hellsing så hvad vil du gør med hende"sagde han bare og kiggede mere ondt på ham "hun blive sendt til en børn hjem" sagde Walter mens han holdt sig på vagt og han mærkede og at pigen holdt mere fast i ham "du ved stadig godt af en order er en order" sagde Alucard koldt mens han rejst sig fra bænken og gik lidt mod dem, Walter gik bag ud han havde ikke tænkte sig og lad Alucard tag hende ikke unde af kæmp for det "du for ikke lov ikke så længe jeg er her" sagde Walter med sur stemme mens han holdt øjne med vampyr. Alucard slog en latter op "fint lille du vi tager hende med os" sagde han bare lidt efter men kun fordi det dig jeg ville bare se ilden ind i dig" sagde Alucard mens han stadig smilede "og jeg har skam spise nok for en tide jeg tog mig af hele byen" sagde han kort mens han gik forbi Walter og afsted mod den vej de var kommet ned til byen, Walter gik med og den lille pige faldt stille i søvn mens de gik....

En uge efter opgave var den lille pige kommet på børnhjem og Walter var begynde som butler og det havde os taget en del på ham, når Walter enlig fik fri i sin weekender så gad han ikke lave anden end og sove da jobbet var ret hårdt for ham og hans krop.
En aften i da ugen enlig var nået til end lå han bare ned på sofaen i stuen og var i gang med en bog som han ikke havde læst i da han ikke havde den samme fri tid mere der hvor han havde mest fri var når han skulle på opgave med Alucard og det var der ikke den stor glæde i da de to tit klagede opgaven på en dag, han faldt langsomt hen mens han lå der og i enden faldt hans bog ned og han sove selv i en dyb søvn...
Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
April Moon




Antal indlæg : 18
Join date : 16/01/11
Geografisk sted : denmark

Hellsing Novelle  Empty
IndlægEmne: Sv: Hellsing Novelle    Hellsing Novelle  Icon_minitimeOns Jan 19, 2011 2:03 pm

hvad er der med alucard og folks ild -.-'?!?!
Tilbage til toppen Go down
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hellsing Novelle  Empty
IndlægEmne: Hellsing Novelle    Hellsing Novelle  Icon_minitimeTors Jan 20, 2011 6:19 am

du skal ikke spøger mig søde skat for jeg ved det godt nok ikke ;3
og nu begynde nået nye

Kp: 7 ny opgave

Der var gået en månde siden Walter var ankommet til hellsing og det var sket en stor del ting siden da, Walter var tit ned og besøge den lille pige han havde mødt i Leed mens nu var hun væk og så var weekenden ret ensom. Nu gik tiden til andre ting Walter var blivet sæt på et anden hold når der ikke var bruge for dem begge til hvad det nu var der skulle løses, tiden gik bare og da de var tilbage på mandag var Walter tilbage ved sir Hellsing side hvor han var i gang med og hælde te op til ham...

Kontoret var stille og det man kun høre var lyden af teen som blive hældet op i kroppen, "når" sagde sir Hellsing bare mens han kiggede på Walter som var lidt optaget "når hvad sir?" sagde walter kort mens han kiggede op han var begynde på være ret tavs når han gjord sit job "hvordan har din først månde i Hellsing så være?" sagde sir Hellsing bare mens han kiggede på ham, Walter tøvede lidt med svaret siden han var begyndet var der sket en stor del ting "tjo det har vel være god nok" sagde Walter lidt efter mens han kom fløde i teen og en smule sukker "det glæder mig mens du ser nu meget ensom ud hvad skylles det dov?" sagde sir Hellsing kort. Walter tænkte lidt over det han havde ikke selv set det men anden havde opdagede hans tavs side som var ret lukkede for tiden "tjo husk de den pige jeg tog med fra første opgave" sagde Walter "ja hvad er der med hende" sagde sir Hellsing kort mens han tog koppen med te op som Walter lig havde sat til ham "tjo jeg besøget hende jo tit efter af hun endt op på børnehjemmet mens nu hun væk" sagde Walter mens han kiggede på sir Hellsing "så ser jeg hvorfor" sagde sir hellsing kort "hvor fik du det med tavshenden fra?" sagde walter kort "du ved folk snakker og jeg lytte da os med" sagde sir Hellsing kort før han begynde og nippe til sin te som over i var celyon te her i dag. "jeg har os en opgave kun til dig Walter" sagde sir Hellsing kort mens han så på Walter "hvad er det sir?" sagde Walter kort "det en opgave som kan klages på en natte men du bliver sende ind til london hvor du skal finde en vampyr og dræbe den unde at i bliver opdagede" sagde sir Hellsing...



Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hellsing Novelle  Empty
IndlægEmne: Hellsing Novelle    Hellsing Novelle  Icon_minitimeTors Jan 20, 2011 7:30 am

Kp: 8 Jaget gemmen London del 1 ud af tre

Mørket fald på og verden lavede sig på en måde om i natten da der tit være få folk på gaden kun i de store byer sket tingen i nattes ly og mørke derfor var Walter ankommet til London han havde kørt i bil der til og skulle nu selv klager det der nu var tilbage af opgaven unde og blive set mens han tog livet af vampyren nemmere sagt end gjord i sær i en by som London da der var steder hvor man ikke skulle kom i natten. Walter var blive sat af i den prostituere del af byen ikke det mest rar sted og være men dov et godt sted for en vampyr blod fra dem som ingen ville savn elle have nået med og gør kun gammel grise som Walter og mange andre normale menneske ville kalde dem kom her for at få en kvinde med i sengen og os fordi det ikke kostede det store og bruge dem...

Walter gik gemmen gaden mens kvinde kiggede på ham og de lavede alle deres rolige smile da det tit var det der fik dem i seng med mænd, Walter tog sig dov ikke af dem da han kun havde et mål som han skulle tag sig af så han gik hen til ene af kvinden "har du lyst til og bruge natten på mig" sagde kvinde men hun kort blottede sin hals for sit lyse hår "nej tak mens jeg har en ting jeg gerne ville spøger om?" sagde Walter mens han kiggede på hende "er du ikke lidt for ungen til og være på sådan et sted" sagde kvinde bare mens hun kiggede på ham, han kun være ælder end det som han så ud som men nej det var bare et barn "måske er jeg måske ikke mens jeg ville spøger om i har set en mand med meget lys hud i den her by del" sagde Walter bare som hun var normal, kvinde tænkte lidt over det "måske har jeg mens hvis jeg har vil jeg kun sige svaret hvis jeg for penge for det" sagde hun bare lidt efter. "hvordan ved jeg måske om du ikke bare lyver" sagde Walter bare da han ikke havde det store i pengen for tiden som en del af sit job i Hellsing fik han ikke den store løn men dov gratis mad og et sted og sove det han nu havde være til tøj køb og anden af sådan ting så det var ikke det han havde lyst til og slip penge på lig nu...
"jeg ville da ikke lyv over for en mand men du kan jo os bare sove sammen med mig for den samme pris" sagde kvinde bare da hun var ene af dem som havde haft det her liv i lang tid, Walter gøs bare lidt over det han var ikke gammel nok til sådan nået og han var stadig jomfru og han havde heller ikke lyst til og miste sin mødom i den alder "jeg siger nej tak og prøver mig i sted frem" sagde Walter bare mens han begynde og gå videre ned af gaden hvor der var mange flere kvinder som prøve og få ham med i sengen...




Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hellsing Novelle  Empty
IndlægEmne: Hellsing Novelle    Hellsing Novelle  Icon_minitimeTors Jan 20, 2011 8:06 am

kp: 9 del 2 af jageten gemmen London


Walter var kommet langt ned af gaden og han havde fået et tip af en af kvinde om hvor hans mål gemt sig hen og han var nu ankommet der til, det var en gammel bar en af dem som rig folk ikke kom på det var her de typer som bare skulle slukke deres trøst og sorg over et elle anden ville kom og gør det. Walter havde før tiden hørt historie om den type steder og han havde ikke ventede af han skulle der ind og besøge sted det ville sikkert være fuld af vampyr nu så hvis han gik der ind ville det bare være selvmord, han var hurtige end et normalt menneske mens stadig hvor mange fuldevoksen vampyr der var der ind ville være nok til og send ham i døden så længe han ikke var sammen med en anden...

Walter tog modet til sig og gik hen mod dør men fik dov et chok da en mand kom flyven ud af vinduet, den anden mand som Walter gik ud fra havde kastede den først mand ud af vinduet kom ud af hoveddøren med en pistol i hånden "hvis jeg nogle sinde ser dig igen så kommer du ikke ud af dette hus igen er det FATTE!"råbet manden med pistol, den anden fyr på jorden nikkede og løb sin vej så hurtige han kun kom væk der fra og kom ikke tilbage. Walter så bare på det hele og fyr med pistol kiggede bare på ham "er du ikke alt for unge til et sted som dette" sagde han bare med sur stemmen mens han kiggede ondt på ham, Walter rystede på hoved "øhh enlig leder jeg bare efter en" sagde han lidt efter mens han synes han var ret lille forhold til manden med pistol. Han havde måske sin evne men han bruget den dov ikke på mennesker da de ikke være der vær, manden fnøs af Walter for et kort øjneblik "hvem er det helt du leder efter for der ikke adgang for små drengen på din alder" sagde manden bare mens han læg pistolen i lommen "jeg ikke sikker jeg har kun et gammel billede af ham men jeg ved ikke om han er der inde for jeg fik bare et tip om hvor han kun være hen" sagde Walter kort mens han ledt lommen i gemmen efter det lille Foto som sir Hellsing havde givet ham til opgave. Han rakkede manden billede efter af ledet lidt i sin lommer og mens manden kiggede på billede tændt Walter sig stille en smøge og ryg en smule da han ikke havde haft den stor tid til det i den måden som var gået....


Manden så lidt længen på billede "hvorfor søger du ham for han sider indfor skal jeg sige af de ville tal med ham" sagde manden til ham mens han så på ham "meget gerne" sagde Walter bare mens han mens manden forsvandt tilbage indfor og Walter blive bare tilbage mens han røg sin smøge færdig....
Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hellsing Novelle  Empty
IndlægEmne: Hellsing Novelle    Hellsing Novelle  Icon_minitimeFre Jan 21, 2011 3:40 am

Kp: 10 Jaget gemmen London del 3

Walter ventede bare på fyren som kom ud efter to minutter, han så ikke for glad ud og man kun se han var mere bleg end et normalt menneske og man kun se på ham at han snart havde bruge for nyt blod for kun hold sig i det gode skind. Manden kiggede på Walter "hvad ville en lille møg ungen som dig en mand som mig" sagde han bare ret surt da han så ud til og have være i gang med nået indtil Walter havde kravede ham ud på gaden. "jeg er her for tag dig live" sagde Walter bare koldt nens han kiggede ondt på fyren "i Hellsings navn har jeg her ved fået order til og tag dit live så gør dig klager til og dø" sagde Walter bare mens folk kiggede ud af vinduet for se hvad der ville ske, "hvad for dig til og tror at du bare kan komme og tag mit live" sagde mand som nu var mere sur over at Hellsing havde fund ham. "fordi jeg er sendt her til for tag dit live" sagde Walter bare ret koldt mens han så på ham med et ondt blik "og så ved jeg at du er en blodsuger og derfor er jeg her" sagde han lidt efter mens hans blik blive på fyren.

Fyren sukkede "så har i fund mig" sagde han lidt efter "men jeg dør ikke unde en kamp" sagde han lidt efter mens hans øjne begyndt af lys rødt i mørket. Walter kom med en latter "kom an lille vampyr jeg er heller ikke et normalt menneske" sagde walter bare mens han gjord sig klager til at vampyren ville angribe ham, vampyr smilede bare tilbage og løbe så bare sin vej "du må fange mig først" råbet han kort mens han var nået enden af gaden. Walter sat efter ham så hurtige han nu kun, han gjord sin tråde klager og løber i mens...

Fyren sat farten op og var hurtiger end Walter, de var på vej mod London Bro og Walter kastede sin tråde mod vampyr og skag benet af ham..
Vampyren faldt til jorden som var han en sten, han gav et hyl fra sig "hvad gjord du din møg unge" sagde han højt mens han tog sig til benet "jeg gør det jeg har order til" sagde Walter koldt mens han kom tæt på vampyren "være søde nåde" sagde vampyren mens han så op på Walter nu hvor han ikke kun går elle løbe "hvorfor skulle jeg, jeg har bare order til og tag dit live" sagde han bare med kold stemmen "og nu det på tid og dø" sagde han lidt efter mens han lod sin tråde kom til synene. "nåde jeg beder om nåde" sagde vampyren "du for venter nåde det må du be gud om" sagde Walter bare koldt mens han svang tråden om Vampyr og gjord sig klager til og trak dem så de ville skag vampyren til døde. Walter smilede ondt og trak så tråden så gaden blive farvede helt rød af blod, lidt af det end op på Walter men han tog sig ikke af det. Biller kom tæt på det var Hellsing holde som kom for tag sig af liget og Walter gik til den bil som skulle køre ham tilbage til Hellsing.
Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hellsing Novelle  Empty
IndlægEmne: Hellsing Novelle    Hellsing Novelle  Icon_minitimeFre Jan 28, 2011 4:13 pm

Kp: 11 .... (ja har ikke en title til den her gang o,o)
(og har haft en ide om at sæt Yaoi ind i novellen)

Dagene var begyndet og flyve og tiden gik hurtige unde af det blive opdaget, Walter havde kun være på små opgaver siden London opgaven og nu var der efterhånden gået et halvt år siden han var ankommet til Hellsing og han havde stadig ikke set sin familie siden han ankom. Mon de overhoved huskede ham efter hånd sådan lå hans tanker tit da han ikke hørt fra dem mere end en gang elle to gang siden han var kommet der til. Walter havde igen begynde og være mere alene igen selv om sir Hellsing helst ville have at han var sammen med anden så lykkes det ham ikke så godt og hold det mere, ene af de få som han var samme med var Alucard de var begynde og kommen godt ud af det med hinanden og de var heller ikke de store uvenner mere men det var måske mere end venskab det havde Walter længe tænkte over men han havde ikke taget emne op i nu selv ham nok ville kun gemme det væk fra Alucard og hans tankelæser evne som var skabe som en knive men Alucard sagde heller ikke nået om det når de var sammen om natten.

Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hellsing Novelle  Empty
IndlægEmne: Hellsing Novelle    Hellsing Novelle  Icon_minitimeLør Jan 29, 2011 2:11 pm

Kp 12: Første Kys

(ja der blive ønsket Yaoi så nu giver jeg det til jer og ja fra nu skal man helst læse det hvis man er over 16)
(Seme: Alucard Uke: Walter i det her forhold)

Det var blive aften og Walter var på vej i seng da kl var ved og være 12 om natten, Walter gik altid i seng efter Sir Hellsing så det var normalt for ham og han skulle tit være op ved 6 tiden om morgen. Walter gik stille ned af ene af de lange gang som jeg ret stille her til aften, han kiggede stille ud af vinduet og tilbage ind på gang som var tom for folk da de flest sove på den her tid. Walter nåede efter kort tid hen til døren og han kiggede stille ned af gang før han låst sig ind på værelser.

Walter så sig stille om i værelset mens han kort gabt da han var ret træt efter en lang dag. Walter værelser i sig selv var ikke særligt store og der var enlig kun det han havde bruge for og så et badværelser som var hans private og det var han nu ret glad for da han ikke gad og gå det halv af huset i gemmen for kom i bad. Walter kiggede sig stille om mens han stille og roligt begynde og tag tøjet af og læg det på sengen, han gabt stille og kiggede roligt på væggen mens han lag det tøj som han nu havde taget af. Walter gik kort efter på badværelset og kom ud efter fem minutters tid og han gik stille hen og lag sit tøj hen på stolen og han kravlede der efter under dyne som var en smule halv kold da han havde haft vinduet åben hele dagen men han elsker bare og sove en smule koldt om natten.

Walter faldt stille hen i søvn og han lyttede bare alt om ham mens han svagt sove, han sove dov ikke i særlig lang tid før han havde det som at der var en der så på ham og han sat sig igen op og tændt lyst og så sig om mens han øjne igen vent sig til lyst som var skabet til og begynde men "hvem der?" sagde han lidt efter mens han kiggede ud i mørket som var mere mørket end normalt. "hvem tror du?" sagde en stemmen lidt efter mens det lod til og være ind i mørket "Alucard?" sagde Walter kort mens han så ind i mørket "hvad vil du vampyr?" sagde han lidt efter mens han kiggede på mørket, Walter havde ikke det stor tøj på og han havde ikke lyst til og skulle ud af sengen da kl kun var 2 om natten. "hvad jeg ville?" sagde Alucard lidt efter mens han nemt kun se Walter "jeg ville bare snakke og måske nået anden" sagde Alucard "hvad er nået anden?" sagde Walter mens han kiggede mod mørket "ja gæt" sagde Walter bare mens han kun se Walter "jeg gider ikke gæt lig nu den er 2 om natten og jeg skal sove" sagde Walter halv surt mens han læg sig ned under dynen "vel" sagde Alucard kort mens han kom tæt på Walter og gik hen og sat sig på sengen "jeg vil det her" sagde han før han kyssede Walter på munde og mens han gjord slap han ikke Walter.
Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hellsing Novelle  Empty
IndlægEmne: Hellsing Novelle    Hellsing Novelle  Icon_minitimeMan Jan 31, 2011 4:26 am

kp 13:

Walter lukkede øjne op og fik et chok over hvad Alucard havde gjord, han lå stille i et øjeblik óg skubbede så Alucard af sig "hvad har du gang i?" sagde han lidt efter mens han så på ham "ja hvad tror du?" sagde Alucard lidt efter mens han så på ham. Walter var tavs i kort tid og han så bare på Alucard var det kærlighed elle lavede vampyren sjov med ham, han kun ikke selv gæt det. "jeg går ud fra det er en joke" sagde Walter lidt efter "overhoved ikke" sagde Alucard mens han så på Walter "du skør vampyr" sagde Walter mens han sat sig op og prøvede og kom væk fra Alucard "bare lad mig være i fred dit monster!" sagde Walter surt mens han hurtige gik mod døren "hvorfor skulle jeg?" sagde Alucard efter ham mens han blive tilbage "ud fra mit værelse!" råbet Walter bare surt "jeg vil ikke se dig igen!" sagde han bare højt mens han kiggede surt på vampyren men han ventede på at han forsvandt ud af hans værelse men nej så let skulle det ikke går, før Walter nået og opdage en ting var han nede og ligge på sengen og Alucard sad på hans mave "ved du hvad wal-chan? jeg har lyst til og gør dig hårdt" sagde alucard ondt mens han så på ham "slip mig så!" sagde Walter bare mens han gjord en stor kamp ud af og kom fri fra Alucards grab "nej" sagde Alucard bare mens han lukkede Walters skjote op og kyssede ham på halsen.

Walter kun ikke gør mere og han var ikke stræk nok til slip fra vampyrens grab på ham og han gættede sig til at vampyren ikke ville dræbe ham nu men stadig han ville nok ikke slip så let "hvis du vil have mit blod så tag det" sagde Walter mens han kiggede på Alucard "det ikke dit blod somjeg ville have" sagde Alucard bare mens han kom med et lumsk smile "jeg vil bare gør dig og hvis du gør mere modstand så voldtager jeg dig bare" sagde Alucard helt koldt mens han kom med et latter "nej være nu søde slip mig fri" sagde Walter da han ikke være helt klager på og ikke at skulle være jomfru mere.
Walter blive bare bundt fat til sengen og han kun ikke gør mere "det her er da og voldtag" sagde han bare mens han fik tåre i øjne "slip mig nu fri alu" sagde Walter bare mens han bad for sit live "jeg ville ikke være nået som du bare bruger for egen sjov" sagde han lidt efter mens han ikke kun se hvad vampyren gjodt ved ham, hvad han dov kun mærke var store smerte og han kom til og skrige lavt mens han stadig græde "hvordan er det her så?" sagde Alucard bare koldt mens han kiggede på Walter som ikke kun se hvad han gjord ved ham.

Da vampyren enlig slap ham fri havde Walter det skidt og han hostede kort blod op mens han ikke havde flere krafter i kroppen, han havde stadig ikke svaret Alucard og han havde heller ikke lyst til det mere "svar mig så" sagde Alucard koldt mens han så på "jeg hader dig vampyr" sagde han svagt mens han havde ondt i hele kroppen. Alucard kom med en stor latter "jeg ser men hvad kan man elles gør ved en møg ungen som dig" sagde han lidt efter "mm nu får jeg helt lyst til blod" sagde Alucard mens han kun duft Walters blod, han skubbede bare Walter om på ryggen og sat sig halv ind over ham "måske skulle jeg smage på dig" sagde han mens han løftede Walter ind til sig.


Mere kommer
Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
Sebastian Michealis
Admin
Sebastian Michealis


Antal indlæg : 291
Join date : 14/01/11
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Hellsing Novelle  Empty
IndlægEmne: Hellsing Novelle    Hellsing Novelle  Icon_minitimeMan Jan 31, 2011 5:26 am

Kp 14:


Walter havde lyst til og opgive livet "hvis du bider mig har jeg ikke mere og live for" sagde Walter mens han var fanget i Alucard's grab som var lidt hård om hans krop som i forvejen var øm efter det som Alucard nu havde gjord ved ham, Walter lod en tåre falde fra kinden da han ikke kun klager det mere "hvorfor?" sagde han bare mens han kiggede ind i væggen "du kan lig så godt gør en end på mit live" sagde Walter lidt efter mens Alucard var tavs "hvorfor skulle jeg det?" sagde han mens han kiggede på Walter "ja hvorfor ikke der ikke mere tilbage af mig så gør en enden på det" sagde Walter bare ret koldt mens han ikke kiggede på Alucard.
"jeg kun os bare gør en anden ting" sagde Alucard halv koldt "så som at gør dig til en blodsuger" sagde han lidt efter mens han kom med en latter der ikke var alt for høj, "jeg ønsker ikke udødelighed heller dø i sted for live som et monster" sagde Walter mens han vride sig for kom fra "glem det når du næsten er tom for blod så ønsker du det mere end nået anden" sagde Alucard da han selv havde oplivet det flere gang "nej jeg ville ikke" sagde Walter bare mens han igen prøve og kom fri selv om det ikke lig frem lykkes. Walter nået ikke og opdage det store for der var en kold åndene i hans hals og han kun mærke blodet løbe ned af halsen "alu-kun slip mig" sagde han kort mens han to fat i Alucard's hår og mærkede lidt efter lidt at han bliver svag i kroppen og snart ville han besvime hvis vampyren ikke stoppede.
Tilbage til toppen Go down
https://kuroshotsujiworld.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Hellsing Novelle  Empty
IndlægEmne: Sv: Hellsing Novelle    Hellsing Novelle  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hellsing Novelle
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Kuroshitsujiworld :: Regler til Forum og Rollespille :: Norveller-
Gå til: